måndag 2 juni 2014

Tung inledning på dagenmen bra avslut


Började dagen på gymmet. Rygg/armar. Skittungt! Men jag kämpade mig genom programmet.

Trött och dåligt tålamod på jobbet utmynnade i en huvudvärk lagom tills jag skulle cykla hem.

Landade på altanen med en kopp kaffe och en bit mörk choklad innan set var dags att packa picknickkorgen.
Brännboll och korvgrillning med Milians klass vilket jag som klassförälder vart med och styrt upp.

Till barnens stora glädje slog de oss föräldrar med 8 poäng. 

Även om huvudvärken höll i sig så hade vi en härlig kväll i solen. Är på kul att se Milian ihop med sina nya klasskompisar, hur han så snabbt blivit en i gänget. 
Och det tackar vi fotbollen för.
Fotboll förenar. Typ.

(Och så kan fotboll få vilken förälder som helst, i det här fallet mig, att bryta ihop när Newbodybeställningen ska skickas in men inte funkar! Och naturligtvis var jag ute i sista stund.) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar