söndag 6 april 2014

Söndagspromenad

När ingen av barnen hade någon fotboll idag så bestämde jag mig för att ta tag i träningen igen. Velade mellan gym och promenad. Valet föll på det sistnämnda. Måste sätta upp några rundor här i Mesta och det här var faktiskt första gången jag gick ut och gick efter att vi flyttade hit.
Men ni som följt mig ett tag vet ju att jag promenerade och sprang en del här förra sommaren, så jag har lite koll på området. Det jag också ville testa var hur min vad funkar efter skadan. Så under promenaden idag tog jag några löpsteg då och då och det kändes bra. Så jag provar nog att springa med BabyRunners igen på tisdag.

Hoppas jag återfår lite energi nu när jag börjar träna igen. Igår kväll somnade jag i soffan strax efter kl 22 vilket annars aldrig händer. Maken hade visst smsat en bild på mig sovandes i soffan till våra vänner med texten "och där somnade mitt ligg". Knäppgök! Men det är väl en av orsakerna till att jag älskar honom - att vi är lika knäppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar