fredag 9 maj 2014

Aj! Aj! Aj!

Eftersom jag inte åt något mättande mellis på em så slog sockersuget till. Då tyckte jag att det var en jättebra idé att trycka i mig en hel påse sockerfria winegummin. 


Men det tyckte inte min mage. 

Lagom tills vi bänkade oss i vår soffa ihop med grannarna framför Let's dance så började värken. I en timme höll jag god min. Sen gick jag och la mig i sängen för att jag varken kunde sitta upprätt eller röra mig pga smärtan.

Har väl aldrig någonsin önskat så hett att jag bara kunde gå på toa och sen var det bra liksom. Men nä. Ingen laxerande effekt alls hade de dära godisarna. 

Nu har jag tagit en Omeprazol och en Ipren och bäddat ner mig. Hoppas kunna sova något inatt. 

Och jag ska aldrig mer äta sockerfritt godis. 

Iaf inte en hel påse på en gång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar