torsdag 1 maj 2014

Tränings- och viktresultat

April månads träningsstatistik lyder följande: 
Gym 5 pass 
Löpning 2 ggr
Promenad 3 ggr
Cardio på gymmet 1 gång
ATC 1 gång

Är nöjd med de 12 passen även om 15 pass var mitt mål. (Tränade visst 16 pass i april 2013, det kan ha vart Turkietresan som sporrade.)

Men mest nöjd är jag med att jag inte har dåligt samvete för att jag "missat" med 3 pass. 
För den bästa träningen är ju den som blir av!

Och sen är jag toknöjd med dagens minus på vågen -1,1 kg. Trots middag igår med både vin, efterrätt och godis på det. 

Skönt att det lossnat efter plus 3 veckor på rad. 

Firade med en timme på cykeln på gymmet. Hade tänkt vila idag eftersom jag gymmat 3 dagar på raken, men så skulle maken till gymmet och då kom jag på den kloka idén om att jag ju kunde köra cardio. 


Men sen har jag inte gjort många knop idag. Ligger nu i soffan efter en sen tacomiddag och laddar inför att jobba imorgon. Halva familjen är ledig medan den andra halvan ska gå till skola och jobb. Men det är ju bara en dag, sen helg igen! 

1 kommentar:

  1. Det är bra. Det där dåliga samvetet gör bara mer skit än nytta! Grattis till toppenresultat! Kram!

    SvaraRadera