onsdag 21 maj 2014

Full rulle!

Hjulet snurrar och än är inte hamstern, el i det här fallet mamman i familjen, död.
Igår efter jobbet tränade jag en timme kondition, cyklade sen hem och duschade innan jag drog på ett fotbollsrelaterat möte.
Sen hem och fixade med tvätt och disk och plock och sånt.


Idag tränade jag återigen direkt i anslutning till jobbet. En timmes kondition. Duschade på gymmet och var sen in på Hemköp för att plocka ihop lite sallad som jag åt på skolgården innan kvällens föräldramöte. Ikväll fick jag träffa mentorerna i klassen Timea ska gå i till hösten när det är dags för henne att börja högstadiet, vilket innebär skolbyte då hon ska gå i en klass med fotbollsprofil.



Efter mötet så cyklade jag hemåt som en galning för att hinna se lite av Timeas match hon spelade ikväll. 


Väl hemma dog jag i soffan. Vet inte hur jag ska orka ta mig upp härifrån och in i sängen.

Jag är ju lite anal så där vad gäller planering och brukar alltid förbereda allt på kvällen till dagen efter. Ta fram kläder till mig, stryka om det behövs. Packa träningsväskan och jag ska träna direkt efter jobbet. Förbereda mina mat- och mellislådor.

Men idag skiter jag i det. 

Orka liksom! 

2 kommentarer: