måndag 5 maj 2014

Föräldramöte och VV-tankar

Cyklade direkt till föräldramöte efter jobbet idag. En liten avstämning kring klassens utflykt till Gröna Lund innan de slutar 6:an. De flesta har hängt ihop sen förskoleklass och nu skiljs de åt, min dotter och klassen. För hon har sökt till en annan skola, en med fotbollsprofil. Ska bli spännande att se hennes utveckling inom fotbollen då hon även får det på schemat i skolan.

Eftersom jag var på föräldramötet så fick jag ännu en vilodag från min träning. Men till imorgon är väskan packad. Längtar. 

Sen har jag fr o m idag inte reggat min cykling till och från jobbet i VV-appen som träning. Nä, det är ju faktiskt vardagsmotion. Och sen har jag idag ätit 100g kvarg + en banan både på fm och em och det har funkat kanon. Men. Lite dålig kvällsmat. I form av mackor. Det funkar inte imorgon kväll efter träningspasset vill jag lova.

1 kommentar:

  1. först var det väl mer träning, å nu blev det mer vardagsmotion. bra jobbat!
    heja dig!!

    SvaraRadera