tisdag 27 maj 2014

Kortvecka med träning och shopping

Idag är det typ torsdag för mig, för jag jobbar bara imorgon och är sen ledig tors-fre. Ska bli skönt med en helg som inte är fullbokad, har behov att landa lite.

Och idag har jag nått mitt majmål.
15 träningspass. Och då är inte maj slut än. Väskan är redan packad inför morgondagens träning. 


Det firade jag med att shoppa lite. En klänning i kamouflage och en rosa blus. Allt från Lindex och blusen var från Holly&Whyte som är mitt favvomärke där.
Shoppade ju en klänning och en kjol från H&W förra veckan.





Igår slog jag till på en mascara från Lancôme. Doll Eyes. Fick den rekommenderad av min kollega som har svart bälte i makeupkunskap. Det inte hon vet om smink och hudvård är inte värt att veta. Och lucky me så hade Åhléns 50kr rabatt på att mascaror från Lancôme. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar