torsdag 15 maj 2014

Back on track

Kroppen har matats med bra mat nu i dagarna 3 vilket räckte för att orka med ett gympass. Skulle kört ett rygg/magepass i söndags men fick ta det idag istället. 
Fick till ett bra pass med 6 olika övningar för ryggen och 3 för magen. Körde även 40 min cardio utöver de 20 min x 2 jag fick på cykeln t o r jobbet. 



Samtidigt som mig tränade gymchefen och han kom fram och frågade vad för program jag körde och tipsade mig om att boka tid för att få ett program upplagt för fria vikter. Så klart nappade jag på det och bokade en tid nästa torsdag. Kan vara bra att få lite tips på övningar att variera med. Och kanske ett "tänk" bakom upplägget.
Som det är idag när jag tränar så har jag bara bestämt vilka två kroppsdelar jag ska träna innan jag går dit. Under passet väljer jag sen ut vilka övningar jag ska köra. Lite beroende på humör och lite beroende på vad som är ledigt. 

Förutom det braiga gympasset så gladdes jag imorse åt ytterligare minus på vågen. -0,5 den här veckan och totalt -4,1. 
En bra torsdag m a o.
Så ikväll lägger jag mig mycket nöjd!


1 kommentar:

  1. Va roligt med att få ett program! Saknar det lite med min hemmaträning men jag har inte råd med gym så jag dammsugar tidningar och vänner på tips om övningar. :)

    Grattis till minuset! Kramen!

    SvaraRadera